Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Χαμογέλα =)



Κανένας άνθρωπος δεν είναι τέλειος.Το ξέραμε αυτό!Κατά ένα μεγάλο ποσοστό οι άνθρωποι χάνουν το χαμόγελό τους λόγο κάποιων περιστάσεων,ξεχνούν ορισμένα πράγματα και βυθίζονται μέσα στην μελαγχολία και άλλες στα νεύρα,σαν και εμένα καλή ώρα,ξεχνώντας αυτόν τον βασικό κανόνα που χαρακτηρίζει εμάς τους ανθρώπους.

Χαμόγελο είναι η ένδειξη χαράς!Τι πιο ευχάριστο από το να χαμογελάς και να περνάς ευχάριστα?!Πολλές ημέρες με πιάνω να ξυπνάω και να σκέφτομαι εάν όντως υπάρχει λόγος να χαμογελάσω σε εμένα όταν κοιτιέμαι στο καθρέφτη,στον κολλητό μου ή σε οποιοδήποτε άλλον,μετά όμως σκέφτομαι ότι υπάρχουν και πολλά ωραία με τα οποία μπορώ να γελάσω,να χαμόγελάσω και να περάσω ευχάριστα την ώρα μου!

Όπως κάθε φορά έτσι και τώρα,το καλύτερο πράγμα που μπορώ να κάνω είναι να διώξω από πάνω μου το κάθε τι που με βαραίνει,που με τραβάει πίσω ή που με κάνει να νιώθω στεναχώρια!Ρίχνω ένα χαμόγελο και ξεκινάω την ημέρα μου!Τι και εάν κάποιος άθλιος μου το χαλάσει?Υπάρχουν άτομα που με κάνουν να ξεχνιέμαι και να γελώ!

Δίχως προβλήματα,δίχως έγνοιες,δίχως τίποτα!Μόνο εγώ και το χαμόγελο μου!!!

Να έχετε ένα ΥΠΕΡΟΧΟ απόγευμα!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου