Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Ψευδαίσθηση & Οφθαλμαπάτη(η "Ουτοπία"...)

Η αίσθηση-αντίληψη ότι κάτι δεν υπάρχει λέγετε ψευδαίσθηση.Οθφαλμαπάτη από την άλλη είναι η αίσθηση ότι κάτι δεν είναι όπως φαίνετε...

Έχοντας κάποια πράγματα πάνω από το κεφάλι μου αυτόν τον καιρό αποφάσισα για μία ακόμα φορά να γίνω λίγο ρεβιζιονιστής και να αναθεωρήσω για πολλά πράγματα στην ζωή μου μέχρι τώρα,αλλά κυρίως για πολλά πρόσωπα!

Πολύ συχνά χρησιμοποιούμε λέξεις όπως αυτές για να προσδιορίσουμε άτομα αλλά και καταστάσεις.Φτάνοντας σε ένα σημείο καθώς προσπαθούσα να διαλογιστώ και να σκεφτώ κάποια πράγματα,προσπαθώντας να έρθω σε επαφή με το υποσυνείδητο(!),κατέληξα σε πολλά συμπεράσματα.

Για ποιο λόγο οι άνθρωποι να μοιάζουν με Οθφαλμπάτες?Ενώ κάθεσε και περνάς τόσο χρόνο με κάποια άτομα,μετά έρχετε στη φόρα ο πραγματικός τους εαυτός.Επειδή μου αρέσει να είμαι δίκαιος και σκληρός πάντα με τον εαυτό μου,βάζω εμένα πρώτο απο όλους!

Είναι αυτό που λένε ότι στην εποχή μας ακόμα και από τα πιο αθώα μάτια να περιμένεις τα πιο μεγάλα ψέματα,όπως και μου έτυχε?Και τι εάν είμαι λάθος και εγώ?Μα το ξέρω πως φταίω!Το ξέρω πως φταίω και εγώ αλλά απαιτώ και ο άλλος να αναλαμβάνει μέρος της ευθήνης του!

Και τι γίνετε όταν η οφθαλμαπάτη είναι ψευδαίσθηση στην ουσία?Έπερνες δύναμη από κάτι,έναν άνθρωπο,ο οποίος μέσα του είναι "κουφός" και βυθιζοσουνα στο σκοτάδι και την άβυσσο την ίδια?Γιατί η ευτυχία φαντάζει ουτοπία?Γιατί το "αληθινό" μοιάζει σαν άπιαστο όνειρο μέσα σε αυτόν τον κόσμο?

Ωραία τα καταφέρνεις πάντα Τόλη!
Μπράβο!
Μήπως είμαι και εγώ οφθαλμαπάτη?
...Ή ίσως ψευδαίσθηση?

Τροφή για την σκέψη....
Ψάχνοντας τον Έρωτα...


1 σχόλιο: